تنهایی
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

تنهایی یعنی:

نه خودش هست که از تنهایی درت بیاره

نه فکرش میذاره که تنهایت رو با کس دیگه ای پر کنی



نظرات شما عزیزان:

Mohadese
ساعت18:50---25 مهر 1392
درود بر کسانی که :

از پاکیشان دوستی آغاز می شود؛

از صداقتشان دوستی ادامه می یابد؛

و از وفایشان دوستی پایانی ندارد ...


arezo
ساعت19:47---20 شهريور 1392
تنهايي يعني وقتي‌ پرستار گفت : همراه بيمار … ولي کسي‌ نبود جواب بده !آهسته گفتم : ببخشيد کسي‌ همراه من نيست …من تنهـــــــــــام …

arezo
ساعت19:45---20 شهريور 1392
سلام خوب هستین؟
مرسی که به وبم اومدین.
وبتون جالبه.
منم موافقم.لینک شدین


Mostafa xX
ساعت11:17---14 شهريور 1392
سيلام عزيز،ممنون كه بهم سر زدي در ضمن خيلي پست زيبايي بود(چون كه خودم اين درد رو كشيدم ميگما...)
خداوكيلي پست هات قشنگن ولي خب خيلي زيادن،نتونستم همشو بخونم
اگه با تبادل لينك موافقي
يه سري بهم بزن
منتظرما...
باي باي


تینا
ساعت11:42---12 شهريور 1392
ســــخـــت اســـت وقتـــی از شـــدت بـــغـــض ،

گـــلـــو درد بگـــیری …

و هـــمـــه بگـــویـــند ؛

لبـــاس گـــرم بـــپـــوش


تنها صبور
ساعت13:49---29 بهمن 1391
تنهایی ات را با من قسمت کن
زیرا که من تمــــــــــــــــــــــــــــ ــام تنهایی هار را بر دوش کشیده ام....


تنها صبور
ساعت10:39---28 بهمن 1391
زندگي، رقص واژگان است...
يکي به جرم ِ تفاوت تنهاست..
و يکي به جرم ِتنهايي ، متفاوت ...!


تنها صبور
ساعت13:15---26 بهمن 1391
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:تنهایی, :: 16:21 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2008
بازدید کل : 433439
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫