نامحرم
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

 

نامحرم بود...!!!

                     به تنم نه...

                 به دلم..!!



نظرات شما عزیزان:

Mostafa xX
ساعت12:09---14 شهريور 1392
عسيسم توهم لينك شدي
.
.
.
.
راستي اينهمه مطلب رو چجور به ذهنت مياد مينويسي؟؟!!؟!؟!


Mohadese
ساعت15:41---23 تير 1392
سلام ..نگرانتم ....چی شده نمیای داداشی

Mohsen
ساعت0:52---7 تير 1392


nazanin
ساعت11:09---18 خرداد 1392
جالب بووووووووود

sadegh
ساعت20:22---14 خرداد 1392
این روزها زیــــــــادی ساکت شــــــــــده ام ،

نمی دانــــــم چـــــــرا حرفــــــــهایم،

به جـــــــــــــای گلو

از چشمهایم بیرون می آیند…


sadegh
ساعت20:21---14 خرداد 1392
ر برابرم مشت میکنی… میپرسی: گل یا پوچ؟

در دلم میگویم: فقط دستانت…


sadegh
ساعت20:21---14 خرداد 1392
مـــــــــــیان این همــــــــه "اگـــر"


تــــو چـــــــــــقدر "بایدی


Mohadese
ساعت12:33---13 خرداد 1392
سلام .داداشی قهری؟؟؟؟
اگه چیزی گفتم معذرت می خوام....
آشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ی!!!!


elsa
ساعت11:07---9 خرداد 1392
سلام داداشی فدات بشم منم با افتخار لینکیدمت

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:23---8 خرداد 1392
دلت را به هر کسی نسپار



این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره



میخواهند


sadegh
ساعت22:15---7 خرداد 1392
آرام شده ام



مثل درختی در پاییز



وقتی تمام برگ هایش را



باد برده باشد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:نامحرم, :: 11:50 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 2007
بازدید کل : 433438
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫