رفیق
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

مقصر تونیستی رفیق!!!

مقصر معلم دبستان بودکه هروقت رفیقت میرفت میگفت...

 

جاهای خالی را پر کنید...

http://blog.clarity.fm/wp-content/uploads/2012/11/quality-friends.jpg



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت9:19---24 شهريور 1392
سلام ممنون ازت مهدی جون بابت ادرسش..


مجید جان
ساعت19:29---17 مرداد 1392
سلام از وبت خوشم اومد منو لینک کن خبرم کن لینکت کنم منتظرم ممنون

ღشمیم عشقღ
ساعت17:38---9 مرداد 1392
سلاممم وبلاگ خوشملی داری اگه موافقی هم دیگه را لینک کنیم منو با اسم شمیم عشق لینک کن بهم خبر بده با چ اسمی لینکت کنم منتظرممممم بهم سربزن بای

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:35---18 خرداد 1392
1مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد تو می اندازد ؛ طعنه های دیگران است !


شاید اگر این دیگران نبودند تو زودتر از اینها برایم مرده بودی . . .
-
-
--
آپم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:34---18 خرداد 1392
از کنارم رد شد…بی محلی اش آزارم نداد!اما اذیت شدم وقتی که گفت ندیدمت……

Mohadese
ساعت14:02---16 خرداد 1392
داداشی هرروز دارم بهت سرمیزنم کجایی؟؟؟؟//
می خوام جبران کنم اجازه هست!!!!؟/


mandana
ساعت23:01---14 خرداد 1392
lmerc az nazarat mamnonam ke sar zadi bazam bia

nazanin
ساعت10:47---11 خرداد 1392
salam mersi ke sar zadi


kati
ساعت17:37---9 خرداد 1392
ممنون که به من سر زدين ...مطالب وب شما هم بسيار جالب است ...
وب قشنگتونو لينک کردم...
موفق باشيد ...


hasti
ساعت22:15---8 خرداد 1392
سلام خیلی ممنون که به وبم سر زدی
وبت خیلی نایسه :لاو
من لینکت کردم تو هم منو بلینک


نازنین
ساعت21:29---8 خرداد 1392
سلام مرسی که به وبم اومدی.مطالبتو خوندم خیلی قشنگ بود.و لینکت کردم منو با عنوان وبم بلینک

♥ ZhIlA♥
ساعت16:16---8 خرداد 1392
سلام خدمت اقا مهدی
خیلی ممنون که به وبم اومدی
تبریک میگم مطالب وبت فوق العادست
من باافتخارلینک میکنم
شماهم لینک کنین


elsa
ساعت12:32---8 خرداد 1392
یاد سهراب بخیر!

آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:

تو مرا یاد کنی یا نکنی

باورت گر بشود، گر نشود

حرفی نیست؛

اما...

نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:24---8 خرداد 1392
شاد باش...


نه یک روز بلکه هزاران سال...


بگذار آوازه ی شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند آنان که بر غمگین کردنت , شرط بستند...!


a.m
ساعت11:08---8 خرداد 1392
salam linkidamet blink

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 22:24 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 2007
بازدید کل : 433438
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫