بودنم
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

به انتهای بودنم رسیده ام

اما...

اشک نمیریزم پنهان شده ام...

پشت لبخندی که درد میکند...

aji.f



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت16:10---2 مهر 1392
salam
mamnon webloge khubi dari
manam linketon kardam


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:38---14 مرداد 1392
دوستــــ داشـتنــــ یعنی

اونـیکـه

اگـهـــ صــد دفـعهـــ هـم نـاراحتـشـــ کـنیـــ ...

هــر بــار مــیگه :

اینــــ دفـعه‌ی آخــریهــــ کـه می‌بخــشمت !

و بـا اخــم مــیاد تـو بغــلتـــــــ ...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:38---14 مرداد 1392
خدایا…
خواستم بگویم تنهایم ،
اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد ؛
چه کسی بهتر از تو …؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:37---14 مرداد 1392
بیا این بشریّت را فراموش کنیم

و در انحصار سبز یگانگی

ارواح بی گناه خویش را

از اسارت خاک بتکانیم

ما می توانیم

همچون دو پرنده باشیم

و در کنار هم

پرواز را تا ماورای جاذبه ی دنیا

ادامه دهیم

و در حجمی از نور و گیاه

حقیقت عشق را

با بوسه ای طولانی به ثبوت برسانیم.



Mohadese
ساعت15:02---21 تير 1392
سلام.کجاییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پت ومت
ساعت16:37---4 تير 1392
آنقدرفریادهایم راسکوت کرده ام که اگربه چشمانم بنگرید.........

کر می شوید.......


nima
ساعت10:13---27 خرداد 1392
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی

بلکه برای اینکه ببینیبرای چه کسانی اهمیت داری...... که این دیوار را بشکنند...

-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-=+-= +-=+-=+

همه قراردادها را روی کاغذ بی جان نمی نویسند ،

بعضی از قراردادها وعهد ها را روی قلب می نویسند ...

حواست به این عهد های غیر کاغذی، بیشتر باشد...!

شکستنشان... یک *آدم* را می شــ ـ ـ ــکـ ــ ــنـ ــ ــ ـ ـد ...


بهاره
ساعت22:38---26 خرداد 1392
سلام وب زیبایی داری به من هم سر بزن .منتظرم

Mohadese
ساعت21:45---26 خرداد 1392
سلام ...خییییلی بی معرفتی

تنهاصبور
ساعت23:49---23 خرداد 1392
سر ِ ميز ِ شام
هر چند وقت يه بار به سقف نگاه ميکنم
تا اشکاي جمع شده تو چشمام بيرون نريزه


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:10---23 خرداد 1392
با جنگل،دریا و کوه



می توان بهترین لحظات دو نفره رو ساخت!





اما



برای یک تنها



فقط گم شدن و غرق شدن و سقوط


منا
ساعت16:57---21 خرداد 1392
گریه کردن تا سحر کار من است



شاهد من چشم بیمار من است



فکر کردم که او یار من است



نه ! فقط در فکر آزار من است



نیتش از عشق تنها خواهش است



«دوستت دارم» دروغی فاحش است



یک شب آمد ، زیر و رویم کرد و رفت



بغض تلخی در گلویم کرد و رفت



پابند جستجویم کرد و رفت



عاقبت بی آبرویم کرد و رفت



این دل دیوانه آخر جای کیست؟



آنکه لیلایش منم ، مجنون کیست؟


يسنا
ساعت13:58---20 خرداد 1392
زيباست .هم متنات هم وبلاگت
بيا پيشم
منتظرم


m&m
ساعت9:58---18 خرداد 1392
چقدر جالب ! تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه ، اونم کسیه که داغونت کرده !





"دلتنـگیـامـو نگـَه میـدارم...


شـــایـد قیــمتــی شـــُُدَن..."


A.m
ساعت18:57---15 خرداد 1392
Salam dadsh mehdy sharmande chand roozi naboodm net nadshtm


Matlabeto like


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:بودن, :: 23:13 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 2046
بازدید کل : 433477
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫