ندیدن
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

 
از کنارم رد شد…

بی محلی اش آزارم نداد!

اما اذیت شدم وقتی که گفت ندیدمت……



نظرات شما عزیزان:

FATEMEH
ساعت17:30---12 شهريور 1392
پیازهم خرد می کنی اشک میریزی

ازپیازهم کمتر بودم

مرا خرد کرد وخندید...


میلاد
ساعت17:40---14 مرداد 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$ $____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


elsa
ساعت13:56---2 مرداد 1392
دقت کردین جمله "دوستت دارم" سوالی نیست ولی همه بعداز گفتنش منتظر جوابن!

♥ღஜشبنم
ساعت12:57---2 مرداد 1392
باید خودم را ببرم خونه !

باید ببرم صورتش را بشویم…
ببرم دراز بکشد
دلداریش بدهم ، که فکر نکند
بگویم نگران نباش ، میگذرد
باید خودم را ببرم بخوابد…
“من” خسته است


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت18:03---24 تير 1392
امروز خسته تر از دیروزم کاش می شد...
آپم .
منتظر حرفات هستم و ......


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:40---20 تير 1392

فرا رسیدن ماه زولبیا و بامیه

بیخوابی شبانه ، گرسنگی روزانه ، روز شماری ماهانه

پرخوری سحرانه ، افطاری شاهانه

و توقع آمرزش سالانه !!!

مبارک !!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:39---20 تير 1392
درست وقتی که فکرشو نمیکنی؛ وقتی که نشستی داری یه فیلم بامزه نگاه میکنی و قهق
میخندی؛ یا با دوستات رفتی سینما 3 بعدی و داری جیغ میزنی و خودتو خالی میکنی؛
یا وسط صفحه دوم جزوه بامزه نمکدون کلاس داری بلند بلند اسمها رو حفظ میکنی؛
یا سر کلاس زبان به آهنگی که تیچر گذاشته گوش میده ، وسط اینهمه اتفاق عادی درست وقتی
که فکرشو نمیکنی یهو انگار دلت هرّی یریزه پایین، یهو یه گوشه قلبت احساس میکنی یه مویرگ
کوچیک نکروز شده ،وسط خنده اشک تو چشات جمع میشه و وانمود میکنی از شوقه،
ولی یهو یادت میاد ... یهو میفهمی که به این آسونیام نیست فراموش کردنش ... که هرچقدرم
نامرد و پست و عوضی بوده تو دوستش داشتی که عاشق دروغاش شده بودی
میدونی که ازش دور بودن و باهاش نبودن بهترین کاره که اصلن لیاقت نداره حتی به تو نگاه کنه
ولی بازم دلت واسش تنگ میشه و دونستن اینکه حتی دروغکی ام شده، اون بهترین کسی بود که
تا به امروز میفهمیدت، درکت میکرد، باهات بود آزارت میده واسه یه ثانیه ام شده دلت میخاد تو
بشی همون آدم احمق و اونم همون .. آه میکشی و به هرچی آدم ناخواسته و حس ناخواسته
است لعنت میفرستی ...نمیبخشمت نامرد...
اگه من دیگه هیشکیو اینجوری دوست نداشته باشم ، نمیبخشمت...


♥ ZhIlA♥
ساعت9:58---5 تير 1392
گفـــــته بودمـ بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ !
حـــــرفمـ را پس میگــیرمـ
بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد …


Mohadese
ساعت23:46---3 تير 1392
سلام
واقعا دلم واست تنگ شده ...
توچی؟؟؟؟


♥ ZhIlA♥
ساعت7:07---27 خرداد 1392
چ زخم‌هایی به دلم خورد….تا یاد گرفتم که….هیچ نوازشی بی درد نیست….

♥ ZhIlA♥
ساعت7:01---27 خرداد 1392
خوبی بادبادک اینه که

می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده

ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده


سلام داداش مهدی خوبی شرمنده عزیزم بخدا خیلی سرم شلوغه براهمین دیرسرمیزنم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:51---24 خرداد 1392
هــمـانـطـورکــه خــوردن شــراب حــرام اســت ،





خــوردن غــصـه هــم حـــرام اســت





و خـــوردن هـیـچ چــیـز مــثـل خــوردن غــصـه حــرام نــیـسـت .





اگـر مــا فـهـمیدیــم کــه جـهان دار عــالم اوســت





دیــگـر چـه غصــه ای بــایـد بخـــوریـم ؟



ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:50---24 خرداد 1392
هـــــــــیچ زمستـــــــــــانی ماندنی نیست

حتــــــی اگــــر . . .

تمام روزهـــــــــــایش یلدا باشد .


تنها صبور
ساعت23:48---23 خرداد 1392
چقدر دوست داشتم يک نفر از من مي پرسيد

چرا نگاه هايت انقدر غمگين است ؟

چرا لبخندهايت انقدر بي رنگ است ؟

اما افسوس ... هيچ کس نبود هميشه من بودم و من و تنهايي پر از خاطره .

اري با تو هستم .. با تويي که از کنارم گذشتي...

و حتي يک بار هم نپرسيدي چرا چشم هايت هميشه باراني است!!!



ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:37---23 خرداد 1392
خدایــــــــــــا التمـــــــــــاست مــــــی کنـــــــــم


همــــــه دنیــــــــــایـــــــت ارزانــــــــــیِ دیگــــــــــــران !


ولــــــــــــــــی ;


...


آنــکـــــــــــه دنـیــــــــــایِ من اســــــــــت


... مـــــــــــــــــــــالِ دیــگـــــــــــری نبــــــــــاشـــد


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:37---23 خرداد 1392
ه کسی منتظر است … نه کسی چشم به راه … نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه … بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست ؟ وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:09---23 خرداد 1392
دل ها مدرن شده اند





زین پس به هیچ کس دل نخواهم بست،





دل های مدرن،دل نیستند،اره برقی اند....





به سرعت پاره میکنند رشته ی دوستی را...


M
ساعت23:42---21 خرداد 1392
دنيای آدم برفی دنيای ساده ایست
اگر برف بياید هست
اگر برف نياید نيست
مثل دنيای من
اگر تو باشی هستم
اگر نباشی .....


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:24---21 خرداد 1392
روزی به تمام این بی قراری ها میخندی





و ساده از کنارشان میگذری...!!!





این قشنگترین دروغیست که دیگران برای آرام کردنت به تو میگویند .



ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:23---21 خرداد 1392
روزی به تمام این بی قراری ها میخندی





و ساده از کنارشان میگذری...!!!





این قشنگترین دروغیست که دیگران برای آرام کردنت به تو میگویند .




m&m
ساعت14:39---20 خرداد 1392
بغضـــ هایــ ـ ـ☂ ـ ـم را




بهـ آسمـ ـ •٠ ـان سپــــرده ام...




خـ ♥ ـ ـدا به خیـــر کنــــد


بـ ـ ☂ ـ ـارانـــ امشبــــ را !!!


hasti
ساعت12:58---20 خرداد 1392
سلام داداش مهدی ...
مثل همیشه عالی بود... خسته نباشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:ندیدن, :: 10:10 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 2024
بازدید کل : 433455
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫