فرمانبرداری
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

وقتی "عشق" فرمان میدهد

"محال"سر تسلیم فرود می آورد



نظرات شما عزیزان:

playful girl
ساعت22:50---27 آذر 1392
مهم نیست که آخرین زلزله زندگی ات چند ریشتر بود
مهم نیست که در آن زلزله چه چیزهایی از دست دادی
مهم این است که دوباره از نو بسازی
جهانت را... زندگی ات را... باورت را...
“مهم شروع دوباره است”
سلام دوست عزیییز.آپم.وقت کردی یه سری بزن


Mohadese
ساعت14:17---22 مهر 1392
قشنگ ترين لحظه ها زمانی ست که

زير باران گريه کنی ...

زير باران فرياد بزنی ...

زير باران قدم بزنی ...

و خيس خيس باران شوی ...

چون نه کسی اشکت را می بيند

و نه فريادت را می شنود

و نه احساست را درک می کند ...


Mohadese
ساعت19:18---19 مهر 1392
❤آسمــ❤ـونی رو دوســ❤ـت دارم که بارونـــ❤ـش فقط واسه شسـ❤ــتن غمـــ❤ـهای تــ❤ـو ببــ❤ــاره..❤❤

شیرین
ساعت22:00---13 مهر 1392
خدا هست
هوا هست
خاک هست
خورشید عالم تاب هست
جوانه خواهم زد


تینا
ساعت14:41---7 مهر 1392
مــشــغــول ِ هــر کــاری کــه بــاشــم …

خــاطــره هــا کــه هــجــوم مــی آورنــد …

بــی اخــتــیــار از حــرکــت بــاز مــی مــانــم و تــمــام ِ وجــودم بــی

صــدا مــی شــود …

نــه ایــنــکــه لــال مــی شــوم …

نــه …

مــن فــقــط در آن لــحــظــه ،

بــه احــتــرام ِ دل ِ مــرده ام ســکــوت مــی کــنــم … !


fatemeh
ساعت21:40---31 شهريور 1392
ﺳﮑﻮت ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﯽ ﺗﻠﻔﻦ
ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺗﺮﯾﻦ
ﺳﮑﻮﺗﻬﺎست
ﻧﻪ ﺍﺯ ﺩست ﻫﺎ ﮐﺎﺭﯼ ﺳﺎﺧﺘﻪ
ﺍﺳﺖ
ﻧﻪ ﺍﺯ ﭼﺸــــﻢ ﻫﺎ


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:50---29 شهريور 1392
چطوری میتونم برای وبلاگم صفحه های بعدی بزارم

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:59---27 شهريور 1392
چرا اتفاقی افتاده؟خوبی؟باشه حتما سرمیزنم.

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:59---27 شهريور 1392
عاشق شخصیت درونی ادم ها بشوید ،
چیزی که حتی بعداز مرگ هم ماندگار
خواهد بود .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:13---22 شهريور 1392
دخترک رفت وزیرلب گفت:او یقینا پی معشوق خودش می آید..
پسرک ماندوولی روی لبش زمزمه بود:اویقینا پشیمان شده برمیگردد....
عشق قربانی مظلوم غروراست هنوز.....
==============
اپم
منتظرت هستم


ستایش
ساعت15:51---21 شهريور 1392
سلاممممممممممممممم ببخش دیشب نصف شب بود نتونستم لینک ات کنم حالا لینکی راستی اپم بیا سربزن

پارسا
ساعت11:27---17 شهريور 1392
راستی یدونه از نظراتون ثبت شده
ولی چرا لوکس بلاگ؟؟


تینا
ساعت11:54---12 شهريور 1392
ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست
ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ
ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ . . .

ـــــــــــــــ
مرسی شمام لینکی..


رضوانه
ساعت0:18---12 شهريور 1392
تو که لینک نکردی؟کو پ لینکم؟

FATEMEH
ساعت22:41---11 شهريور 1392
ــــــــــــــــــــ هعی روزگار ــــــــــــــــ

این اواخر دیگر جواب تلفن را هم نمی داد
.
.
.

مشترک مورد نظر در آغوش دیگری بود!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:فرمانبرداری, :: 18:34 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 2009
بازدید کل : 433440
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫